Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 16 avril 2016

J'os apprins

... ièr eq Raymond Poulidor avoait, ièr, ches ages. Quater-vint ins. Conme m'bèle-mère ! Mais m'bèle-mère o mie foait ed bicyclète conme ech Raymond.

Magine ches tiots éfants in route à canter :
- "M' taïonne foait del bicyclète,
Toute l'jornée, ch'il le feut.
Ch'il foait froéd, ch'il foait bieu,
M'taïonne foait del bicyclète.

Ech tour ed Frinche i baille mie l'freusse,
M'taïonne est l'meilleure.
Avuc Raymond, ch'il le feut,
M'taïonne foait del bicyclète."

Mais m'bèle-mère foait mie ed bicyclète conme Raymond, don ches tiots éfants n'cant'te mie ho. Is cant'te eute cose. Soin ches éreilles, vu des keups, ches mots !

Ervenons à Raymond Poulidor.

Mi étou, j'ainme granmint ech coureu lò.

Ièr, ches jornaleus disoai'te qu'il avoait mie ed maus. Ch'est vrai eq quanq os voéyons Pantani, Merckx o d'eutes, os pouvons s'dminder avuc quoé qu'is rouloai'te. Poulidor, toudi deusienme, mais achteure, mie ed maus.

Mi, j'os connu Poulidor ; J'os étè à chl'école avuc Poulidor. Deus ins. Ch'étoait ch'nveu à Raymond. Un fin boin conmarade, qu'i s'o mèrrié à vint ins, o ieu deus éfants et est mort alintour ed vint-troés ins : tcheu in foaisant dech parapente. Qué malur !

Innui, ej pinse, ch'est seur, à Raymond, mais étou à l'fanme ed chin nveu et ches éfants qu'ont achteure alintour ed trinte ins.

1 commentaire:

  1. Eut' belle mére al foét mie d'bicyclette ! quoé qu'tu vux min camarate o n'put mie n-nin connoéte un rayon d'sur toute ! népoin ! adé et boin wouiquéne , ez'zéf

    RépondreSupprimer