Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 14 avril 2016

Edvinette aisiée


O qu'o étè foaite l'photo lò ?


Pour vos aidier , ej pux vos dire qu'ech longitude est inter quat degrés quarante-sèt minutes et chincante-nu sgondes Est, et quat degrés chincante minutes et vint-troés sgondes Est. Ech latitude est miu ed quarante-chonc degrés Nord.
Ech'village qu'os voéyoète in bos o chin nom qui kminche pèr un e, avuc o chin accint.

Boinne canche.

I o rin à gaingner, mais merchi d'avinche ed juer.


Chi t'os tes ages innui et eq tu connoais ech jonne qu'est chu l'photo, fin cros bec à ti.

11 commentaires:

  1. Je dirais que c'est en Ardèche, entre Châteaubourg et Combes. Pas de E, ça ne doit pas être ça. bises

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bojour Guemlu. Miu ed quarante-chonc degrés, ho put ête quarante-chonc degrés et unne minute, mais étou quarante-sis o chint-soéçante-uit degrés.

      Echl'Ardèche, ch'est bieu, mais ch'est puss din nord del Frinche.

      Supprimer
  2. Edvinette aisiée !!! Euh... ch'est vite dit ! Quante j'ai vu qu'i y avoét sécants minutes la d-din cha m'o foét rapinser a min maristére d'ech l école primaire avu chés heures ; minutes ésgondes qui falloét transformer !Ch'est do'j jographie avoék un molé d'math eq tu nos o balé la ! LOL..... Mais t'es seur et sartain eq chol latitude ch'est "EST" ??? A coeuse eq'quante j'a caché un molé , is m'proposoét'te eq Nord obien Sud ! Marci ; adé ez'zéf

    RépondreSupprimer
  3. Pour mi ch'est la Saone et loire a quiques pos du Morvan ! A kminche pér un E qu'tu dis , a sroét ti poin Epinac ?? Jai mie caché avoék chés latitudes et longitudes pi chés minutes pi tout ch'bataclan qué j ni comprinds rien ! Du contraire conme j ai trécoeupé souvint la France dé ch'Nord au Sud , ch'coin lo cha m'pérle ! adé ez zéf

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Soéçante-et-onze, ch'est bin.

      Epinac, ch'est puss din ch'nord qu'ech village qu'os trachez.

      Boinne canche.

      Supprimer
  4. J 'n'in rigole din mes bérbes !! Asseuré qu't os écrits Nord (latitude) ...mé pér après l-l avoér corrigé, pour seur qu'hier ch'étoét bien un " E " ! Qu'il est fichélle ch't animal lo ( dit amiteusemint bien seur) .... J ai déteupé ch'boin dépertemint (71) , marci pou t'n ayude d'avoér dit qu'étoét pus au sud , j'min va coér cacher un molé . Adé ez zéf

    RépondreSupprimer
  5. A sroét ti poin Émeringes ??? Marche , j'arréte lo pou s-soér j'sus t'a séc , j'cache eune pompe ! adé ez zéf

    RépondreSupprimer
  6. Etrigny ? pas loin d'Balleure et son chateau
    et j'suis content d'voir qu'adé ez zef est revenu

    RépondreSupprimer
  7. Artez ed tracher ! I o un anonyme qu'o truvoé ech village qu'os voéyons in bos : Etrigny.

    Mais chi tu voés Etrigny, ho vut dire eq tu i es mie. T'es in heut, à l'Roche d'Aujoux. Ch'est fin bieu, mais i feut i arriver. Et des keups, minme avuc unne carte, tu arrives mie. I t'manque unne boussole et tu perds ech nord.

    RépondreSupprimer
  8. Bravo a chu anonyme pour avoér treuvé Etrigny , pi étou qu'i est bénaise ed m'érvir ! In-n o poin a houle (gramint) des titchots villaches qu'is cminch'té pér un E din le 71 !! Adé ez zéf

    RépondreSupprimer