Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 10 avril 2016

Boin diminche

Mie grand cose à vos écrire.

Innui, j'os casi tous ems éfants. I foait bieu, mie granmint keup.

Ej pinse à m'fille qu'est mie lò et à vos, mes boins lecteus.

Boin diminche à tertous. Fuchez ureus.

J'os oblié qu'os sonmes ech dis-dech moés d'avri. Mie un problinme. Mais cros bec à m'mère et à mes frères. Crosse pinsée pour min père.

1 commentaire:

  1. Nos vla djo a chés vrépes , os ons yeu un bieu diminche , oz o foét éne tchote vérlée din l' Boulonnés ! Ej treuve eq chés gins is dvienne'té d'pus in pus fiérs tchus ! is n'imploét'té quasimint pus d'mots Picard avu leu z'éfants ! t'taleure mon ch'l épicier ; eune mére a sin margat : tu veux un bonbon ? Al éroét pon pus dire : Veux tu un chuque ? Tout pérte a l'l berdandouille !! Qué siéque ...Adé , ech zéf

    RépondreSupprimer