Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 5 avril 2016

Ches fanmes inceintes

J'os lu ièr, din unne gasète :

- "Ech dépèrtemint aide ches fanmes inceintes quanq is sont inceintes."

Ch'est fin bin pour ches fanmes lò. Merchi à ches gins qui ch'in otchupe'te.

Mi, ej dis quanq minme, vu qu'i n'o p't'ête qu'ont mie bin comprins :

- "Avant d'ête inceinte, unne fanme est unne fanme, mais mie inceinte. Et aprè qu'ech papar fuche né, l'fanme qu'étoait inceinte rdvient unne fanme. Qu'est mie inceinte.

Don, pour aidier ches fanmes inceintes, feut miu eq ches fanmes fuche'te inceintes."

Os pourroème étou, pèr eximpe, aidier ches ouvreus quanq is ouvre'te.

J'ermerchie granmint ches jornaleus qui, des keups, m'font bin rire.

2 commentaires:

  1. Un jour ed concert j'ai yeu l'malheur ed dire a eune pouillette qu'al érsannoét a éne " enceinte " ben ...ch'est qu'al m'éroét foutu des "baffes" .....adé , ech'zéf

    RépondreSupprimer
  2. Conme phrase qui rsanne, i o étou :
    - "I foait jour" conme in plein jour."

    Bec à tertous.

    RépondreSupprimer