Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 11 avril 2016

Courir quanq i pleut

Ièr, au vèpe, j'os étè courir avuc min fiu. Feut qu'i foaiche du sport.

Os avons mie couru granmint : unne tiote boucle ed deus kilomètes chonc-chint mètes. Et mie rade : pour ête seur qu'i finiche.

I foaisoait bieu. Ureusemint ! Et il o réussi à rintrer chin s'arter. Bin !

Un jour,j'os étè courir quèks kilomètes. Mais i pluvoait. Conme vake qui piche. Granmint malaisié pour courir.

Aprè sis kilomètes, j'avoais du mau. J'os serré ches dints pour continuer. Minme chi serrer ches dints n'aide mie à miu courir. Mais quanq t'os du mau, feut serrer ches dints.

I o unne gin, chu ches bords ed voée, qui m'o dit qu'ej froais miu d'avoèr ed boinnes keuchures.

Cros nikdouille ! Li, i couroait mie. I court p't'ête janmoais. Mi, ej su un sportif, et serrer ches dints pour miu courir, ej pux vos l'apprinde.

Mais ej pux étou vos apprinde à serrer vos dints pour n'mie dire ed berlures o cacouilles. Et des keups, ch'est miu.

1 commentaire:

  1. Mi , j'én cour poin quante i drache ; minme quante i foét un bieu solé ; stapindant quante j'ai fini d'fouére min sport ej su noéyé !! Ah j'vos ai poin dit ; j'foét dop'pichine !!!!! Adé ez'zéf

    RépondreSupprimer