Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 12 avril 2016

Fille dech Beu-dech-tère

Née pi élevée et morte in Bretanne,
Née, p't'ête, pi élevée et morte ach Beu-dech-tère,
Née, ho sroait possibe, pi élevée et morte à St-Pol-dech-Léon.

T'étoais unne vraie bretonne, unne vraie fille dech Beu-dech-tère.

In déchimbe, j'écrivoais : "Tout kminche ach Beu-dech-tère".

Innui, ej pourroais écrire : "Ho s'définit ach Beu-dech-tère". Mais ho m'foait mie rire.

A chincante-sèt ins, t'avoais coèr à vir, et t'avoais coèr à vive. Minme chi, i sanne, tout n'étoait mie aisié pour ti.

T'étoais unne mère, unne jonne taïonne, unne soeur, unne cousine et seuremint, unne boinne conmarade à d'eutes gins.

Avuc m'fanme, os étoème vnus deus jours à t'moaison, i o alintour ed vint-sis ins. P't'ête bin in avri. O ach moés ed moai. Fin bin !

Innui, ej sais qu'os rkimncherons pu.

Marie-Pierre, vo vir tin onke, min bieu-père. Cros bec à tes frères, t'soeur, tin onme, et surtoute, à tes deus filles et leus éfants.

Adé, Marie-Pierre !



1 commentaire:

  1. Mes sincères condoléances à toute sa famille . J'én sérai mie l'dire in Breton ....Piq a n'est poin m'laingue ! Adon in Picard tout simplémint : EIP Mérie -Pierre ( Érpose In Paix ) ....Ez' Zéf

    RépondreSupprimer