Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 8 avril 2016

In mèrche

Ho i est ! Not tiot minisse picard, qui foait granmint causé ches jornaleus, s'met in mèrche.

In vrai, il o créé un groupe politique qui s'lonme "In mèrche". A vir quoé qu'i fro avuc ches eutes.

Mi, in avri, j'os souvint mèrché.

Edpi chonc ins, j'l'o seuremint djò écrit, os avons, avuc l'famille d'm fanme mèrché chu ches kmins inter ech Puy-in-Velay et St-Jacques-ed-Compostelle.

In octobe deus-mile-tchinze, os étoème arrivé à Roncesvalles, ed l'eute côté del frontière din ches Pyrénées.

Edpi sis ins, ches gins del famille qu'ont mèrché avuc m'fanme et mi ont mie toudi étè ches minmes. Mais os avons toudi ieu eq des boins souvnirs.

Don, ej vos l'écris : mèrchez !

In famille, ches bin,
In famille chu ches kmins ed St-Jacques-ed-Compostelle, ch'est coèr miu.

N'obliez mie ed prinde des photos.

Prindez étou unne casake.
Not minisse vo p't'ête, li-étou, in prinde unne.

1 commentaire:

  1. 'Jour tartous ! Diu dé diu qu'tos éne rute sainté pou fouére chu kmint d'ST Jacques ! Mi rien qu'dé l-lire j'nin sus téné , ércran , mort a jnoux !! (mes fichélles ed canneçon) !! J'étnoés étou dé t'ermercier raport a chés indices su t'région pi l'kominchmint dé t'n avinture véc tin blanc bonnet ! Mé ch'coeup i n'est poin foét , si j'ai bien comprind toute i feut qué j'voaiche vir pi raveuder din tout chés tchot poéys (hormis chétlo dé ch'Nord ) din tin billet d'ech trinte et un Mars D'où qué j'reste ! J'té dirai quoé qu'i n-n est pus térd !! adé ; ech ' zéf

    RépondreSupprimer