Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 29 mars 2016

Unne boinne conmarade

- "J'os unne boinne conmarade amon qui j'os djò dormi" qu'ale dit l'jonne fille.

- "M'conmarade, ale o un frère avuc qui j'os causé, régalant conme tout", qu'ale rajoute.

"Avoait un frère" feut dire, et mie "o un frère."

Eh ouais ! chin frère est mort ech trèse novimbe, en étant un ches mawais jonnes, ch'étoait des jonnes, qu'ont tué granmint d'eutes gins din Paris et alintour ed Paris.

- "Et mi qu'avoait causé des keups avuc li ? Et m'boinne conmarade ?"

Qu'ale pinse l'pauve jonne fille qui vos conte tout ho !

N'in vlò d'unne vie estchintée. Qu'ej dis.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire