Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 19 mars 2016

Des gins bin

...ho existe.

In déchimbe deus-mile-tchinze, j'os kmindé des calendriers pour els'offrir à m'mère eq j'ainme, et mes frères eq j'ainme étou.

Mais, ech tchinze janvié, rin n'étoait arrivé. Brin !
- "Chi ho continue, echl'innée srfo définie." qu'ej me su dit.

Alors, j'os téléphoné à unne fanme qui fabritchoait ches calendriers, et ches calendriers sont arrivés quèks jours aprè.

Os étoème in janvié.

Judi, j'os érchu un message in m'disant eq ches clendriers m'étoai'te rimborsés. Sapré boinne surprinse.

Pour ches gins qui sui'te min blog, ech calendrier, ch'est avuc ches photos dechl'article ed déchimbe chu ech Beu-dech-tère. Douse moés, très photos.

Bec à tertous. Et vu qu'i o coèr quèks moés avant ech trinte-et-un déchimbe, boinne innée.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire