Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 1 mars 2016

Sapré boin couscous

M'fanme et mi avons granmint ed nveus, fiu des frères d'em fanme, ed mes frères et del soeur d'em fanme. Et quèkes nièces, filles del soeur d'em fanme, d'un frère à m'fanme et ed mes frères.

I o quèks smangnes, j'os étè vir un nveu, fiu d'un frère à m'fanme, et s'fanme, o tout conme. Is étoai'te granmint ureus qu'os vnonche, et avoai'te prévus du solé. Fin bin !

Etpi, i avoait l'mère ed min nveu, fille ed pèrints nés in Algérie. T'os comprins ?

M'bèle-soeur nos avoait foait un boin couscous, avuc unne rcette à ale :

Ale o rimplacé ech smoule ed couscous pèr des lentilles dech Puy, pi ches saucisses ed berbis pèr del saucisse ed coéchon, et aprè, l'vianne ed glinne pèr du lard et du bacon .

Mi j'os truvoé ho original.

Vu qu'ale avoait mie truvoé eds épices pour faoire l'sauce, l'avoait acaté del moutèrde.

Pour définir, l'o ieu del canche ed truvoé dech Muscadet pour rimplacer ech Sidi Brahim.

Ej pux vos dire qu'em fanme et mi avons bin ainmé ech couscous. M'bèle-soeur nos o promis, ech prochain keup, ed nos foaire un vrai couscous. Sro bin régalant étou. Mais l'rcette qu'ale nos avoait foait mérite d'ête rtenue.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire