Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 25 mars 2016

Un ed ches jueus

... ed fotbal eq j'ainmoais vir juer ch'est arté ed vive !

Eh ouais ! J'os démuché ech fotbal in rbéïant Edson Arantès do Nascimento juer, din ches innées mile-nu-chint-soéçante-dis, pi aprè, in rbéïant Johan Cruiff, toudi din ches minmes innées, ed mile-nu-chint-soéçante-et-onze à mile-nu-chint-soéçante-quatore.

Avuc echl'étchipe ed l'Ajax d'Amsterdam, in blanc et rouve, et chto-lo ed ches Poaiyis-Bos.

Ah, eq ch'étoait bieu ed les vir juer, ches Cruiff, Neeskens, Rep, Krol, et tous ches eutes bataves !

J'éroai granmint ainmé qui gaingne'te ech keupe dech monde ed fotbal in mile-nu-chint-soéçante-quatore. Mais, ch'étoait in Allemangne.

Donmage ! Mais j'os reuvé.
Achteure, ech fotbal o bin cangé. Coèr un keup, donmage.

Adé ech numéro quatore,
Adé, Johan !


J'ainmoais bin Johan Cruiff, mais ch'est mie pour ho qui feut arter unne rinconte ed fotbal au vèpe, unne minute, après quatore minutes. Un ed mes frères m'o écrit :
- "O qu'os allons ? Pourquoé enn mie arter ech rinconte quatore minutes ?"

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire