Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 9 juillet 2016

Qué bèrbe

Ah, ches fanmes !

Lindi ed l'eute smangne, ej voés unne conmarade. Os s'foaisons un bec, et ale m'dit :
- "T'es bin debèrbé !"

Ej m'étaois débèrbé au matin, don ale disoait vrai et ho m'o foait plaisi.

Sinmdi, j'ervoés m'conmarade, os nos rfoaisons un bec et lò, ale m'dit qu'ej pique.

Mi, j'i réponds :
- "Ej su surprins et déchu eq tu diches ho ! Ch'est ch'débèrbage ed l'eute jour."



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire