Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 16 juillet 2016

Pour ech Zèf

Min Zèf,


Ej vouloais rin écrire innui, vu ches evenemints.

Adon, ej t'écris, rin qu'à ti. Minme chi tertout pourro lire quoé eq j'écris. Mie ed problinme.

Mais problinme quanq minme : j'arrive pu à t'mette ed commintères edpi quèks tans. Quoé qu'i s'passe ? Je rbée casi tous les jours tin blog. J'ainme bin : ch'est granmint varié. Mais, pu possibe d'écrie quoé eq j'in pinse o mette unne cacouille.

Quanq j'ouvre, ej pux mie mette ed commintère. Mais amon mi, ej devroais pouvoèr. Et ej pux mie.

As-tu cangé quèk cose ? Os-tu d'eutes gins qui t'met'te des commintères ?

Merchi ed me réponde, chi tu l'pux.

A te rlire.

3 commentaires:

  1. Ha vo ti ED ! In preume , marci dé m'prévnir ! D'ermontée j'irais vir d'sur més paramétes ed commintaires mais normalmint j'n ai mie rien cangé ! est rédeux quaind minme ! N'y o 1 moés inviron quante j'ai prévnue mais quéques amis qu'is pérl'te pi qu'is ecrit'té Picard eq j'avoais un blog ; is sont vnus vir mais is m'ont dit qu'étoait d'trop dur pour invoéyer sequant messaches ! is n'comprindoait't po cmint s'y prinde raport à Facebook , qu'est plus aisié ! Adon ,n yo 3 smaingnes j'ai décidé d'ahanser un groupe d'sur Facebook , qu'i s'délonme paréle qu'ichi " el coin d'chés picardisants " Est pus aisié pou més camarates ed comminter més billets ( eq chés lés minmes qu'ichi) . Si d'aller d'sur FB a mzure ha n'te géne poin , té peux fouére cho'd dminde pour érjoinne ech groupe , té sros l'bienvnue ! Ej te dit koi quante j'erai r'béyé din més paramétes ! Adé ez zéf

    RépondreSupprimer
  2. Re ! Ej croés avoér comprins el bout qui vo dvant ! ej voérais au vrépe a coeuse eq lo , i foait bieu din chés heuts d'France alors' os allons profiter ! J'ai r'treuvé tin méssache ou putot ét cacouille su chés parisién ! d'sur Google + ! Probabe qui feut qu'éj connéc min blog avoék Google + !! adé ez zéf

    RépondreSupprimer
  3. j'ai déteupé ét cacouille su chés périsiens , d'sur Google + (sur min compte) Os tu idée ed savoér a coeuse eq cha m'foait éne infilure paréle ! Di chés paramétes ed chés commintaires n'y o un indroét d'où qu'ch'est mértché blacklinc (pas seur ed l'écrivure) i l'étoait masquer du coeup j'ai mis l'eute , visibe ej croés ! Foais un tést edmain su min billet , obien s-soér su chés ch'titations ! Marci pou t'n ayude ! adé éz zef

    RépondreSupprimer