Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 21 juillet 2016

Diu existe

..., vu qu'un onme sroait ressuscité edpi judi.

J'esplique.

Judi, un onme qu'o tué tous ches gins kmint qu'os savons o, li-étou, étè tué pèr ches cadoreus. Et ureusemint pour tertout.

Mais ièr merkerdi, j'os intindu un jornaleu, déchidémint, dire qu'echt'onme étoait vnu quat keups aprè ête mort achl'indroét ò qu'il o berzillé toutes ches vies.

In vrai, i m'sanne eq ch'est unne crosse berlure ed jornaleu. Et ch'keup-chi, ureusemint pour nos.

Adon ! Jou eq Diu existe ?

Eute berlure ed jornaleu, ièr au vèpe :
- "Pour foaire ches bords ed ches mers à Paris, il o fallu troés tonnes ed sabe."

Mi, ej dis qu'avuc ho, ches éfants vont bin juer. Et din deus jours, i i éro mie ed sabe.


 Chi t'os tes ages innui et eq t'es unne nièce, cros becs à ti.

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! Mi n'y o in.ne saquoé qu'al trute un molé m'cawoéte , pi j'va té n-nin dviser : A Péris plache chés nazus ; jou qu'is foait't dés catieus d'sabe ?? J'ai idée qu'nan ! Ch'est putôt des tours Eiffel ed sabe ! Népoint ? Adé ez zéf

    RépondreSupprimer