Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 17 juillet 2016

Os étoème bin

Ièr, au matin, unne fanme passe dvant amon mi, s'arte et mé dminde :
- "Disez-mi, em gin, ej trache un onme qui foait el'moédeu conme i o soéçante ins ! Jou eq vos savez ò eq ch'est qu'il est ?"

J'in connoais qu'un qu'i foait ho, mais ej savoais mie ò qu'il étoait. Mais un voésin l'savoait. Adon, j'inméne l'fanme ach can, in profite pour foaire quèkes photos. Is étoai'te quat à keuper pi lier ches blés : min jonne voésin, Bébert, chin père alintour ed soéçante-dis ins, Suzanne, es mère, et Gaby, un eute voésin, ed quater-vint-quat ins.



 Aprè unne demi-eure,ej rintre à m'moaison. Minger. Mais j'avoais comprins qu'ej pouvoais i rtorner aprè-nonne, pour aidier.

Et j'i su rtorné. Pour aidier, mes pèrints m'ont apprins à aidier ches eutes, et avuc emn appareil photo din unne poke d'em maronne.


 Os foaisons unne première carète eq min jonne voésin et Gaby pèrt'te mette din unne cartrie, din unne cinse. Alintour ed tchinze eures quarante-chonc. Is dvoai'te érvenir alintour ed sèse eures tchinze avuc une eute carète pour qu'os i cartchonche ches darainés gerbes ed blé.





Bébert in profite pour dormir un tiot molet.





Sèse eures trinte, rin ! A pèrt Gaby qu'est ervenu tout seu nos dire qu'os pouvème rintrer à no moaison.

Os n'éroème ieu pour trinte minutes à cartcher el carète ! Os ringeons un molet ches gerbes. Et ch'est aprè qu'arrive un eute voésin. "Quanq est l'djerre est définie" conme i s'dit.


Mais ech voésin lò avoait mis troés lites ed cabernet d'Anjou à l'frèche. Fin régalant ! Troés lites, à chonc ! Amon li, et au lombe, din chin gardin !

Os étoème bin ! Et os avons foait du mau ach cabernet.

Qué bèle jornée !

2 commentaires:

  1. Ha vo ti ED ! Biélles fotos . T'os bien œuvré tu dvoés éte maflé avu l'kaleur qu'i fzoait ! mais bin atombé qu'i avoait ch'cabernet ; pi ti diminche pou t'rapurer ! Adé éz zef ............POST Ésriptum : Ej pu vir tés méssaches d'sur Google + conme el darin coeup qu'tu m'os balé chol cacouille su chés parigots ! In attindant qué j'comprinche a coeuse qué j'peu pu z'zés lire ichi !

    RépondreSupprimer
  2. Magnifique reportage !
    Mais c'est le pays de Cocagne, là où tu habites ;-)

    RépondreSupprimer