Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 4 juillet 2016

Keup ed tchu o keup ed canche

Os l'savez, ej mèrche, et ej foais des photos. Don, ej foais des keups des photos in mèrchant.

Et quanq j'os des photos, ej les mets ed tans in tans chu mes blogs.

Et ej m'inscris étou à des tiots concours.

Pèr eximpe, chti d'emn interprinze.

A ch'moés ed marche, i o un concours qu'o étè ordjanisé chu ch'thème del leumière.

Mi, j'os mis deus photos. Os avoème l'droét ed mette unne o deus photos. Ches deus photos d'aprè.


L'première, ch'est un indroét qui voét janmoais ech solé.

Et l'eute,ch'est din unne église qui est din un tiot village ed ches Pyrénées-Atlantiques : Louvigny.


Louvigny ! Feut eq tu seuches qui n'o un din ch'Cavaldos, in Neurmindie, et un, don, din ches Pyrénées-Atlantiques. Fin bieu tiot village

L'photo eq j'os foaite, ch'étoait chin mette ed leumière artificielle. Quanq ej pux, ej mets mie ed leumière artificielle.

Ech combe, ch'est ed gaingner un concours chu l'leumière chin mette ed leumière artificielle.

Et ouais ! j'os gaingné. J'l'os apprins judi. Avuc l'deusienme photo. Foaite avuc min tiot appareil photo qui veut mie grind cose mais qu'ej pux avoèr toudi avuc mi.

Ej su granmint ureus.

Vos étou, foaisez des photos. La vie est bèle.

Quanq à savoèr chi j'os ieu un keup ed tchu o un keup ed canche, s'qui sanne ête l'minme cose, j'os surtoute ed puss in puss ed photos foaites .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire