Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 1 juillet 2016

Quanq j'étoais jonne

..., j'os ieu des conmarades ach collège, pi aprè, ach lycée.

Ach collège, pour ches gins qui connaissen'te bin ch'Ponthieu, i avoait granmint ed portudjés.  Manuel (prononcer Manouël), Fernando, José,...

Ch'est conme ho eq j'os bin connu ches frères Couto qui ont jué à Adville quanq Adville étoait unne grinde étchipe ed fotbal. Ch'étoait i o granmint ed tans.

Ches frères Couto, ej croés qu'i n'o un conme minme juer avuc echl'étchipe dech Portudjal din ches innées mile-nu-chint-quater-vint.

Aprè ech collège, j'os étè ach lycée. A Anmyin.

Et lò, j'os connu des polonés. Avuc des noms qui s'définisse'te pèr sky. Pèr eximpe, os connaissez p't'ête unne gin qui s'lonme Czepzymsky.
Ej su mie seur d'avoèr mis toutes ches lettes din ch'boin orde et ej m'in estchuse à min conmarade, chi i lit min article.

Et i avoait min boin conmarade avuc un nom eq tertout connait achteure : Lewandowsky. Malureusemint pour mi, chin tiot nom n'étoait mie Robert. Don, os connaissez chin nom et ch'est toute.

Tout ho pour dire quoé ?

Tout pour dire qu'ièr au vèpe, i avoait unne rinconte inter ches polonés ed Lewandowsky et ches portudjés. Seur qu'innui din l'Sonme, i o des gins ureus et des gins malureus. I o des gins qui brai'te o d'eutes qui ri'te. Mais cho n'est eq du fotbal.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire