Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 29 juillet 2016

Esplitchez mi

... pourquoé, ed pi alintour dech tchinze juillet, mes conmarades russes rbé'te granmint min blog !

Miu ed chint russes in un jour, alintour dech tchinze don, et miu ed chincante, ech vint-sis !

Quoé eq j'os écris o foait ?

Jou eq ch'est pour m'carte ach parti communisse ? Vu'te is qu'ej voéche in Sibérie in janvié ?

Merchi à eux, mes boins lecteus russes, ed me mette un tiot conmintère. Ho m'froait granmint plaisi.

Bec à tertous et à poégné ed mans à vos glinnes.

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! Vintchousse ! pus d'chint Russes in eune jornée ? ej vouroais bin mi avoér sitant d'visite pér jour , j'nin su coér loin ...foque éne vingtaine ! mais bon...ej su mie préssé.ye !! Mi tou j'ai yeu sécants Russes edpis ch'quinze mais seulmint 1 ò 2 ; pi étou 2 , 3 Chinoés ! Va tin vir ! Adé ez zéf

    RépondreSupprimer