Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 8 février 2016

Un bec chu ch'panche

Tous ches ins, j'os unne bèle-soeur qui foait un calendrier avuc des photos ed tertout : ech mère, qu'est m'bèle-mère adorée, ches frères et ch'soeur, qu'est m'fanme adorée, ches nveus et nièces, conme pèr eximpe, ems éfants.

Et achteure, avuc ches fanmes et ches onmes ed ches nveus et nièces, voère ches papar. Ech première tiote-nièce est née in deus-mile-tchinze.

Ches photos, ch'est m'bèle-soeur qu'in foait, mais étou ches eutes qui i in baille'te. Ale put mie ête pèrtoute d'un keup.

Pour ch'calendrier deus-mile-sèse, j'os un nveu, père dech première arrière-tiote fille d'em bèle-mère, qu'o foait unne fin bèle photo avuc ech panche dech fanme, avant eq leu papar naiche.

Rbée !


Os avez vu : min nveu, chu l'photo, est poéillus conme un cleu d'caboche. Mais l'est régalant conme tout. S"fanme étou. Et ch'tiote qu'est née in novimbe seuremint.

Mi, avuc m'fanme, j'éroais voulu foaire unne cacouille : m'fanme qui foait un bec à m'panche. Eroait baillé ho :


Mais m'fanme, qu'os éreu dech mau à rconnoaîte, avoait mie invie. Donmage !

Pour m'berdale, mie ed papar din m'panche. Pour chti qu'i m'connoait mie bin, j'os ainmé bir del bière et minger dech saucisson.

Edpi qu'os avons mie foait ch'photo, j'os bu del'ieu, minger del salade, foais du sport in rbéïant ches rincontes ed rugby ach télé, et dech keup, os perdu m'berdale.

Bec à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire