Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 18 février 2016

Pour vir unne rinconte

... ed bastchète-bal, j'os min jonne fiu, qu'est ch'puss grand in taille, qui ch'est triboulé pour déchider ess grande sœur à aller avuc li.

Et il o réussi. Minme chi ess sœur n'avoait mie granmint invie. Mais feut dire que quanq min fiu n'o din s'tète, il l'o din s'tète.

Alors, mardi au vèpe, is sont pèrtis in train, ont mèrché in ville pour s'rinde achl'indroét ò qu'étoait ech rinconte, ont rbéïé ech rinconte*, pi ont foait ech kmin din l'eute sins pour rintrer amon mi. Inter ches tans, i ont mingé un tiot beu.

Echl'étchipe o gaingné. M'fille étoait fin ureuse. Min fiu étou, bin seur, mais li, i vouloait i aller. Alorss eq pour m'fille, ch'étoait mie unne évidinche.

Don, ale étoait fin ureuse.

Et mi étou ! Vir m'fille et chin tiot frère, uit ins ed moinss, insanne et ureus, ho m'foait plaisi.

Bec à tertous.

* Is ont rbéïé ech rinconte, vu eq ch'est pour ho qu'is i sont allés.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire