Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 1 février 2016

Ech Zéf

Qui, ed mes lecteus adorés, n'connoait mie Ech Zéf ? Ch'est un ed vos qu'o mis granmint ed commintères inter ech vint-deus novimbe deus-mile-tchinze et ch'troés janvié deus-mile-sèse.

Pi, ed pi, pu rin !

Quoé qu'est édvenu min conmarade ?

I o granmint ed coses possibes.

Ej l'os vexé ?  J'espère eq nan. Mais feudroait qu'il me diche.

L'est à l'ôpital ò il est mort ? Pauve Zéf ! Chi os l'connoaissez, disez-le mi. Ej l'ainmaois bin, avec ches tiots commintères bin régalants.

Et chi i vit et qu'i vut m'causer, i sait kmint foaire. Ho sro avuc plaisi.

Un jour, j'os mis un article chu ech Beu-dech-tère, avuc granmint ed photos. Granmint ed gins avoai'te ainmé. Ej mé ranmintuvoe qu'un lecteu m'avoait dmindé d'in foaire un chu ch'Côte d'Opale, lò à qu'i restoait. Conme ech Zéf ! Feudro p't'ête qu'ej lé foéche, echl'article, pour rtruvoer ech Zéf.

Bin seur, feut mie confonde avuc onke Zéf, qu'est mort i o miu ed vint ins, et qu'étoait, li étou fin regalant et toudi à foaire des cacaouilles.

A béto.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire