Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 13 mars 2015

Tourner din ch'boin sins

J'avoais janmoais foait atincion, mais ch'est vrai, ches coureus, din ches stades cour'te toudi din ch'minme sins : chu leu gueuche.

Et ho, edpi mile-nu-chint-vint-troés, innée o i n'o un qu'o foait ech constat eq ch'étoait miu pour ech cervieu.

Ej précise, chi t'es nikdouille, eq ch'est mie ches minmes qui cour'te edpi  mile-nu-chint-vint-troés.

Rprenons.

Mi, minme chi ej su mie din un stade, ej cours in tournant chu m'gueuche. Pèr eximpe, pour ches gins qui connoai'te, ech tiote bouke ; ej pèrs chu m'droéte pi tourne toudi à gueuche apré.

Mes éfants, ed minme, quanq i font ech Voée ed ches tchyins, comme is di'te. I pèrt'te à droète pour apré tourner chu leu gueuche. Et rintrer.

Incroéyabe !

Magine !

Magine qu'un jour os foaisonche courir ches gins, et surtoute ches grinds coureus, din l'eute sins. Os eroeme p't'ête granmint ed plaisi à rbéïer.

Et j'éroais p't'ête coèr unne canche ed gaingner.

Ti étou, intraînne-té.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire