Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 17 mars 2015

Cacouille inter bieus-fius

L'eute jour, j'invoée unne carte postale à m'bèle-mère préfèrée, comme ej foais ed tans in tans. Pour i foaire plaisi. Comme ej foais plaisi, j'espère, à d'eutes étou avuc d'eutes cartes.

Et avant ed mette ech carte din unne inveloppe, j'os écrit dsu, in bos :
- "Vot eute bieu-fiu vos invoée-t-i étou des cartes postales ?"

Pour rire.

Avuc min bieu-frère, os sonmes ches deus seus bieus-fius d'em bèle-mère. Et os nos foaisons des tiotes cacaouilles comme ho.

- "Qui qu'est ech miu ed ches bieus-fius ?"

In vrai, ho m'est bin égal. J'ainme granmint ech bieu-frère lo et os sonmes bin ureus ed nos vir. Ed tans in tans. Amon li, mais ej pux mie t'dire o i reste, pèr respect pour li,o amon em bèle-mère.

Bec à li, à m'bèle-mère préfèrée, et à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire