Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 29 mars 2015

Apprinde unne poésie

I n'o des aisiées à apprinde, et i n'o des malaisiées.

Eximpes :

"Ech tiot pot ed bure,
Quanq t'dépoteras-ti don ?
.... "

Aisié à apprinde.

Achteure, malaisié :
"Em moaison", ed Gilles Vigneault

"Quanq j'os keuché ches bottes
Qui devoaie'te m'inmener à ch'ville
J'os mis din m'poke
Unne vieille moaison
O j'avoais foait intrer
Unne jonne fille
I avoait djo m'mère din l'tchuisine
... "

Malaisié, o moinss aisié à apprinde.

Etpi, apprinde, ch'est bin, mais conté, ch'est eute cose !

Tertous os savons ho.

Mais apprinde, et conter, din unne eute langue qu'eche tyinne et chin ête torturé, est coèr miu complitché. Eximpe, in érythréin, kirghizistané o in russe.

Ches gins qui pu'te foaire ho sont des boins.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire