Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 23 mars 2015

Chin vos ekmander

... qui di'te, ches gins bin édutchés.

Chin vos ekmander. Merchi.

Eds eximpes.

T'acates à minger, et l'eute t'dit :
- "Ho veut soéçante-sét euros, chin vos ekmander !"

Mi j'ainme réponde :
- "Ch'est mie qu'ho plaiche. Mais chi i feut !"

L'eute jour, j'os foait ho din ch'train, à ch'contrôleu qui m'disoait :
- "Mes gins, contrôle ed ches billets, chin vos ekmander !"

Quanq j'i o répondu, il o mie ri. I m'o dmindé pourquoé qu'ej disoais ho et m'o esplitché qu'i o des gins qu'ainme'te mie ête contrôlés.

Mi, ej pinse étou qu'os pouvons mie dminder à ches contrôleus ed comprinde toutes mes cacouilles.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire