Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 20 mars 2015

J'os coèr seuvé min fiu

Ech tiot, pèr ches ages. Mie d'unne punition à sn'école, mais del mort.

Diminche, i foaisoat bieu solé. Feut m'croère, amon mi, i foaisoait bieu solé. Qué canche !

Jé m'dis qu'os allons foaire un boin fu din ch'gardin pour foaire tchuire del vianne pour à nonne. Alorss, ej prépère ech tos ed bo.

Etpi, quanq ej vux alunmer ech fu, jé m'dis étou qu'i o quèk cose ed mie normal. Minme din tos ed bo !








Ej buse un molet et m'rinconte qu'i manque min fiu.

Ech nikdouille lo, ches tans qu'ej voèche coèr prinde du bo, s'étoait allongé comme unne cigogne, pi indormi din chin nid.


 Il o fallu eq j'i dminde ed sortir fin rade ed lo.


Tout ho m'o keupé l'invie ed minger. Dech keup lo,  j'os ringé ech bo pour un eute keup. P't'ête eq tu sros lo ?! Pour in profiter, mie pour tchuire chu ch'bo.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire