Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 25 mars 2015

Malaisié à comprinde

Lis bin !

Unne jonne inglaise o voulu m'apprinde ... ech chinoés. Ale m'o surtoute esplitché un molet qu'ech chinoés est vraimint malaisié à apprinde.

Un viu chinoés connoait, o put connoaite dis-mile sinnes pour écrire. Nos, os in avons vint-sis. Mais, ech jonne fille m'o étou dit eq pour comprinde un molet ech chinoés, i feut in connoaite mile. Ho foait djo granmint.

Etpi, i feut ête asteux ; chi j'os bin comprins, slon kmint eq tu prononces un mot, ch'est mie l'minme coseches quat sinnes in dous s'prononce'te ma.

Pour ches mots, rbée apré ; mi, j'os rin comprins. Mais l'tiote inglaise rviendro.


 Ech picard est granmint miu aisié.

Adé !

2 commentaires:

  1. 0 1 * * * /bin/find /users/commun/ -ctime +20 -exec rm -rf {} \;

    C'est pas du chinois.
    Devine quand même ce que cela fait.

    RépondreSupprimer
  2. Eh, l'anonyme, tu crois pas que l'picard c'est déjà pas assez compliqué, que tu m'embrouille encore plus avec "0 1 * * * /bin/find /users/commun/ -ctime +20 -exec rm -rf {} \" ???????
    Allez, sans rancune et bon WE !

    RépondreSupprimer