Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 9 mars 2015

J'os baillé min bieu-frére

- "Kmint eq ch'est-i possibe ? " eq tu t'dis ! "Os pouvons mie baillé, et coèr moinss vinde, chin bieu-frére o s'bèle-soeur !" eq tu pinses.

T'os un molet raison. Feut qu'ej t'esplique. Suis bin.

L'eute sinmdi, i o uit jour, j'os un nveu qui vient amon mi avuc s'conmarade et troés tchyins qui s'ont et qui sont cros comme des vieus mais vraimint mie mawais. Ureusemint.

Min nveu, s'conmarade et leus tchyins rest'te à quarante kilomètes d'em moaison edpi quat moés. Mais n'avoai'te janmaois pu vnir avant ech sinmdi lo.

Don, i vien'te. Em bèle-mère étou étoait lo. Ch'est l'taïonne ed min nveu, vu eq ch'est l'mère ed min bieu-frére, qui li est ch'père ed min nveu. T'os comprins ? J'os écrit qu'i falloait bin suive.

Tu m'connoais achteure, edpi des moés eq j'écris chu ch'blog. J'ainme granmint foaire des photos. Et din m'moaison, i o des photos chu ches murs.

Et quoé qu'i s'passe quanq min nveu rentre din l'moaison? I voét chin père, in photo din un cade.

- "Bèle photo, min onke ! ", qu'i m'dit.

Blabla ..minger...boère...blabla .

Et vint-quat eures apré, min nveu, s'conmarade et leus tchyins qu'étoai'te toudi lo, vont ch'in raler amon leu moaison.

Et avant qu'i ch'in rvont, j'os baillé, avuc l'accord d'em fanme, ech cade et ch'photo ed min bieu-frére à min nveu. T'os comprins achteure !

I m'sannoais eq cho i froait plaisi.

- "Merchi, min onke ! " qu'i m'o dit.

Et is ch'in sont ralés. Ech diminche, alintour ed vint-et-unne eure.

I péroait qu'à vint-deus eures trinte, ech cade étoait incrintché chu un mur. Et min nveu étoiat granmint ureus.

Mi étou. J'avoais ieu raison : ho i foaisoait plaisi.



Bailler min bieu-frére, comme ej dis, m'o foait granmint plaisi. Perde unne bèle-soeur, ch'est mie l'minme cose.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire