Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 13 décembre 2014

Odile et Lucie

Quanq j'étoais miu jonne, din ch'calendrier, i avoait sainte Odile ech trése déchimbe et sainte Lucie ech quatore.
 
Un jour, cho o cangé ; sainte Lucie est, edpi, ech trése déchimbe et sainte Odile, ech quatore. Pourquoè ?

I pèroait qu'à sainte Lucie, ch'est premier jour o ch'solé se coutche puss tard qu'ech jour d'avant. I o un dicton qui dit : "à sainte Luce - comprinds étou Lucie - ech jour avinche d'un saut ed puce".

Ho sroait pour ho qu'is ont cangé ?!

In vrai, ches jours kminch'te à est miu long ech vint-deus déchimbe.

Dech keup, j'os toudi mie comprins pourquoè qu'is ont inversé ches deus saints din ch'calendrier.

I o d'eutes saints qu'ont cangé o dispèru dech calendrier : quanq j'étoais jonne, min taïon fêtoait saint Eloi, ech premier déchimbe, avuc ches ouvriers. Min taïon est mort, saint Eloi o été rimplaché pèr sainte Florence.

Bec et pinsée pour toutes ches Odile, à pèrt unne tiote crosse arlande, et ches Lucie.

1 commentaire:

  1. Merci à ceux qui pensent encore à fêter les saints. Selon le principe de la laïcité, il ne faut plus parler des saints. N'empêche que quand quelqu'un vous souhaite votre fête, c'est une économie pour la SECU car ça remonte le moral bien plus qu'un anti dépresseur. N'oubliez pas de dire Bonne fête.

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