Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 23 décembre 2014

Ed Saint-Kintin à Hin

Causerai mie ed match ed rugby o ed babyfot inter ches deus fanmeuses villes ed Picardie.

Ej vux t'causer dech voée, qu'est fin droète et mie in montaingne, inter Saint-Kintin et Hin. Mie ed problinme, qu'i sanne.

N'impèque qu'i o quat ins, ech vint-troés déchimbe, i avoait, dsu, trinte chintimètes ed nèges et un vint à décorner ches bus.

Os étoème in voéture, mes éfants, em fanme et mi. Os avons ieu del canche d'arriver et d'foaire un bec à min père pour ches ages. Ech darain keup eq j'os foait ho ; un in apré, j'i téléphonoais et, edpi, j'i pinse.

Etpi, i o granmint ed gins, din ches alintours, qu'ont dormi din leu voéture o din ches trains. I doé'te coèr chin souvnir. Des keups, is ont passé miu d'unne muit ndin.

Mi, j'os janmoais oblié.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire