Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 17 décembre 2014

Keuper ches cavieus

Verdi, j'os allé amon afuleu m'foaire keuper mes cavieus.

M'fanme, ej vux i foaire plaisi, vut mie eq j'os ches cavieus fin courts. Alorss, ej les laice pousser. Mais ale vut étou qu'ej les keupe ; Vo comprinde !

Amon min afuleu :

- "Kmint qu'os les keupons ?"

- "Comme os voulez, mais mie granmint."

Dech keup, l'fanme o keupé un molet miu d'un chintimète, chu un molet miu ed chonc chintimètes qu'i avoait quanq j'os arrivé.

- "Combin qu'ej doés ?"

- "Sèse euros."

Comme ches keups o ale keupe tout !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire