Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 14 décembre 2014

Ech boin momint pour keuper eds abes

I foait keud, mais din uit jours, l'ivèr kminche. Achteure, tu pux keuper ech bo. Mi, in vagances unne smangne, j'in os profité.


Ej t'avoais djo causé de cht'abe à mrises qu'os avons din ch'fond ed not gardin, et de l'cabane eq j'os foait i o eds innées pour ches éfants.

Judi, j'os keupé tout le heut de ch'mrisier, avuc unne soée à mans, chin qu'i tcheut chu l'cabane, l'cloture, ches eutes bieus abes o chu mi. I o qu'un tiot seu qu'o prins un fin tiot keup. Feudro qu'ej m'estchuse à min darain fiu.

Qué plaisi ed keuper. Et lo, j'avoais mie ed filles à l'moaison qui disoai'te qu'ej sus un assassineu, comme i o trése ins quanq os avoème keuper d'eutes abes.

J'ainme bin keuper eds abes ; j'ainme étou granmint mes filles. Feut qu'is seuche'te qu'ej sus mi un assassineu d'abes. Ej foais ho pour qu'is fuche'te miu bieu o eq d'eutes l'fuche'te.


Quanq tu voés ho, tu pux et dire qu'echl'abe, ureus, dinche, et eq ches eutes l'rbé'te o l'incorage'te. Tu pux étou pinser qu'un jour, i éro p't'ête unne cabane ndin.

Bec à tertous.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire