Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 10 décembre 2014

J'écris un live

Amon mi, j'os un live qui s'intitule "ech tiot live ed ches grandes phrases". Uit chintimètes chu douse, et un d'épaisseur.

Eximpes ed phrases :
- "J'atchuse", ed Zola,
- "Ej sus un berlinoés", ed Kennedy,
- "J'os foait un reuve", ed Martin Luther Roé,
- "Quanq ches mouettes sui'te ech chalutier, ch'est qu'is pinse'te eq ches sèrdines vont ête ruées à ch'mer", ed Cantona.

T'os compris eq ches phrases sont des keups tiotes, et qu'i feut mie toudi avoèr un a à l'fin ed chin nom.

Tout cho, ch'est pour ech tiot live.

Mi, min live, ch'est "ech grand live ed ches tiotés phrases", ed trinte-sét chintimètes chu soéçante, pour respecter ech nombe d'or, et ed uit chintimètes d'épaisseur.

Des tiotés phrases, des vraies, i in o granmint. In avant première pour ti :
- "Bojour !"
- "Kmint qu'ha vo ?"
- "Merchi granmint !"
- "J'os bin mingé."
- "Combin qu'ha veut ?"
- "Rbée dvant ti !"
- "J'os lsouglou !", qui dit chti qui vo coèr grandir, vu qu'il o l'souglou
- "Tu vos prinde unne bornife chu t'dgife !"
- "Ch'est coèr loin d'ichi ?"
- "Ches jours, is ratincht'te"
- "Tin lévié est tout crapé."


Ej vux mette des phrases eq ches gins pu'te utiliser tous ches jours, comme pèr eximpe, pour aidier ches étrangers qui vien'te in Picardie.

Eutes eximpes :
- "Vlo m'tète, min tchu i vyint !"
- "A ttaleure !"
- "Adé !"

Os pouvez tertous kmander min live, dis-nu euros et quater-vint-dis-nu chintimes, in mettant un mot chu min site. Pour ches fêtes ed Noé, ho sro un bieu cadieu. Poaiyer d'avinche.

1 commentaire:

  1. Ce n'est pas un peu encombrant comme taille de livre à se mettre sous le bras quand on voyage en Picardie (même si c'est un grand pays !)

    RépondreSupprimer