Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 27 décembre 2014

Crier n'sert à rin

- "Ah ! L'chouet'Berthe !  Ah ! L'chouet'Berthe !"

Qui crie'te, des gins.

Mais ed qué Berthe qu'is cause'te ? Ej croés eq min institutriche ed quanq j'étoais tiot est morte. Ch'est don mie d'ale !

Je rbée mie ech série ed ches Simpson à ch'télé, mais ej croés mie qu'ho fuche Bart o Bèrt Simpson ; ches gins crie'te bin l'chouette Berthe. Ch'est don unne fanme.

Et quoé qu'ale o faoit ed bin, pour ête chouette, l'Berthe lo ?

Ches gins qui crie'te comme ho froai'te miu d'esplitcher, chin crier. Chi ej pux, mi étou, vir l'Berthe lo, j'in sro ureus.

Etpi, ches gins, quanq is crie'te granmint, n'font mie atincion à quoé qu'is foai'te d'eute. Ho put ête dingéreux pour ches eutes gins ; magine, pèr eximpe, qu'is conduiche'te unne voéture o qu'is euche'te un coutieu din leu man !

Mais j'os p'tête mie bin intindu ; Is dise'te "Ah ! Chl'Houellebecq !"

Echl'auteu lo, os ainmons o os ainmons mie, mi, j'os mie lu ed lives à li, mais ed lo à crier !

Feut p't'ête eq jé voéche un sérusyin pour ches éreilles.

Mais, feut mie crier.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire