Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 17 janvier 2020

Unne terrorisse

Ech premier keup d'em vie qu'ej voés un, ch'étoait unne, terrorisse ! Ch'étoait ièr au matin, din ch'train.

Ej vos conte.

Ièr au matin, don, j'étoais din ch'train quanq à unne station monte unne jonne bélote fanme.

Voélée, et avuc un cros so à ch'main.

Des fanmes conme cho, os in voéyons ed tans in tans, vos et mi.

Mais lò, durant trinte minutes ed voéyage, l'fille l'o foait qu'apprinde del chimie.

Ch'est conme cho eq j'o comprins eq ch'étoait unne terrorisse.

Seuremint in route à préparer quèk cose ed mawais !

Feut mie juger ches gins chu leu djife.  Mi, j'o vu chin cahier avuc ches formules pour fabritcher des bombes.

Qu'ej croés.

Pèr prudinche pour ches eutes voéyageus, j'o rin foait à l'fanme durant ch'voéyage, et rin dit à ches eutes.

Malureusemint pour tertout, à l'arrivée,  ale o pèrti avant eq j'o pu l'neutraliser.

Brin !

Mais fuchez seur qu'ej veille.

Boinne jornée.



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire