Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 6 janvier 2020

Ej m'o foait fin tiot

... dvant unne tige.

Os connoaissez seuremint l'fin boinne canchon frinchoése "Ej m'o foait fin tiot dvant unne poupée", à n'poin confonde avuc unne eute canchon, boinne étou, qui s'lonme "L'poupée qui foait nan".

Mi étou, ej pux m'foare fin tiot, quanq i feut.

Minme dvant unne tige.

Ch'étoait ièr, i foaisoait bieu, ej m'o promné deus eures aprè-nonne.

Avuc, conme à chake keup, min appareil photo din unne poke o din m'man.

J'alloais définir l'promnade quanq j'o vu unne tige, casi toute seule, din un can.

Adon, ej m'o baissié, minme joutché chu l'keuchie, pour l'prinde in photo.

Rbéïez !


J'érgrète mi ed m'ête foait fin tiot, minme chi j'o ieu du mau, aprè, à m'déjoutcher.

Boinne jornée, boin ivèr à tertous.

Vive ches roés !


1 commentaire: