Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 20 janvier 2020

Feut eq tu mèrches deus eures

... ch'père, qu'ale m'dit, sinmdi à nonne, m'fille qu'apprind à ête séruzyin.

Adon sinmdi aprè-nonne, ej pèrte mèrcher.

Ej mèrche, mèrche, prinds des photos, mèrche, prinds es photos, mèrche, mèrche, et rinte à m'moaison.

Cho foaisoait unne eure et quarante-sèt minutes qu'ej mèrchoais.

Brin !

Avuc ches jours, o surtoute leu durée, qui rintchérisse'te, mie aisié ed savoèr l'eure qu'il est.

J'o rpèrti.

Trinte minutes ed puss, et casi pu ed photos, vu que jé kminchoais à vir ches étoéles et unne planète din ches tans.

Quanq j'o rvenu, m'fille m'dit eq ch'est alintour ed deus eures qu'i feut qu'ej mèrche.

Mais unne eure quarante-sèt ! Jou eq ch'est alintour ed deus eures, o jou eq ch'est moinss qu'alintour ed deus eures ?

Pour définir chl'article, put eq mantcher, j'o mèrché miu ed deus eures.

Et ch'étoait bin.

Boinne jornée.

Em bèle-mère et min bieu-frère, fiu d'em bèle-mère, qu'avoai'te vos âges innui, cros bec à vos.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire