Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 3 janvier 2020

Adé Marie

Din ches églises o eute pèrt, i o des canteus qui cant'te, des keups, ches Avé Maria ed Djounot o d'eutes compositeus.

Innui, mi, j'écris Adé Marie, in dvisant d'unne soeur, l'première, ed min père.

Respect.

J'o apprins ech trinte déchimbe qu'es vie alloait s'definir din quèks tans, vu qu'ale vient d'avir ed cros problinmes din chin cervieu.

Achteure, ale est poin morte, mais n'est pu in état ed lire min blog.

J'écris in pinsant surtoute à ches éfants, mes cousins et cousines, et à ches frères et soeurs, bieus-frères et bèlés-soeurs coèr in vie.

M'tante Marie vo rjoinde din quèks tans chin onme, Dédé, et un ed ches fius, pèrti, li, fin jonne, malureusemint.

Marie et Dédé étoai'te ortillons din un tiot village del Sonme inter Voéyéne et Epville dò qu'is ont toudi vétchu edpi leu mériage.

Dédé est mort din un ôpital à Hin, Marie n'in fro béto autant.

Adé, Tante Marie ! J'espère eq tu n'soufriros poin. O poin granmint, et poin granmint ed tans.

Bec à ti.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire