Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 8 janvier 2020

Dis-uit dis

Cho n'est mie ches résultats d'unne rinconte ed rugby inter deus étchipes conme Toulo et Toulo, pèr eximpe. Pour ches gins qu'ainme'te ech rugby mais qui n'sai'te mie, i o ieu trèse trèse ech darain keup, in dėchimbe, à Toulo.

Cho pourroait ête deus notes ieues à eds épruves à l'école, unne fin boinne note, chi ch'est cartchulé chu vint, et unne note au mitan ed ches eutes notes.

Mais nan ! Innui, ch'est poin cho.

Ch'est eute cose ; puss is sont heuts, puss t'es in dinger.

Qu'is di'te ches séruzyins.

I feudroait miu avir douse sèt.

Qu'ej croés.

Dis-uit dis, feut s'soégner.

Ech séruzyin eq j'o vu, unne jonne fanme, bin foaite mais mie gintille, vnoait d'avir chin diplônme i o quèks smangnes.

- "Os avez cho, i feut prinde cho (conme drogue) pour vos soégner. Cho foait vint-chonc uros".

Mais kmint eq cho s'foait eq j'o cho conme notes, ale o mie traché à savoèr.

Nulle qu'ale est ! Eq j'ose écrire. Minme in étant bèle.

Achteure, ej mé soégne. Et j'vo assayer ed comprinde dò eq cho vient.

Pour éviter ed prinde ches drogues toute m'vie.

Boinne jornée à tertous.

Chi t'es min bieu-frère et eq t'os ets âges innui,  bec à ti.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire