Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 17 janvier 2018

L'o du mau à dormir

L'eute smangne, timpe au matin, sis eures dis, min frère m'invoée un message per téléphone portabe, conme cho s'foait granmint achteure edpi eds innées :

- "Cho foait deus eures qu'ej dors pu et eq j'o invie de m'déjoutcher."

Donmage pour li, mais cho arrive. Per eximpe, à mi étou.

Troés jours aprè, nouvieu message :

- "Cho foait puss ed quat eures eq j'o invie de m'déjoutcher."

Adon, j'i réponds :

- "Coèr quèks keups conme cho, et un jour, au vèpe, avant d'aller t'joutcher, t'éros invie de déjoutcher."

- "T'os raison." qu'i m'o répondu.

A suive.

Bec à mes frères et leu mère.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire