Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mercredi 24 janvier 2018

Cho surprind

Ej vos esplique.

I o quèks moés, j'avoais inter quat-chint à sis-chint gins qui rbéïoa'te min blog chake jour.

J'o ieu cho pindint sèt moés. Cho foait granmint plaisi.

Pi, duchmint, ches nombes ont raboaicié ; chint à deus chint, pi trinte à chincante o soéçante gins per jour.

Mais ej continue d'écrire.

Casi chake jour.

Et lindi, jou eq ch'est qu'ej causoais del Russie - i o ieu ech jour-lò chonc-chint anméritchins qu'ont rbéïé - o quoé, j'o ieu miu ed chonc-chint rbéïeus.

Adon, ej cange rin, vux toudi vos foaire plaisi, causer ed quoé j'o invie et qu'i m'sanne boin à écrire.


3 commentaires:

  1. Ha vo ti ED ! N'te foait poin d'bile aveuc ech fime ed Dany boon qu'i va betôt sortir ! Le ch'ti i va r'éte a la mode ! Pi no blog i vo gaingner dés gins !! Adé éz zef

    RépondreSupprimer
  2. Des fois, j'ai le temps, des fois non...
    Je suis français, enfin je crois.

    RépondreSupprimer
  3. même si je ne comprends pas tout, ça fait du bien, alors, bonne continuation

    RépondreSupprimer