Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 4 janvier 2018

Lette à ch'Présidint

Min Présidint,

Vu eq j'ouve pour ti et ches frinchoés, tous ches moés, tu m'bailles deus euros et vint-nu chintimes in puss ed min gaingnage vu eq j'o coèr un éfant qui m'coûte.

Pour deus éfants, tu m'versoais soéçante-trèse euros et soéçante-dis-nu chintimes. Cho, cho kminche à foaire du bin à unne famille.

Mais deus euros et vint-nu chintimes ?!

P't'ête qu'i o des familles qui ont étou un éfant à leu charge et qui ont dzoin ed ches deus euros, mais mi, chi ej les avoais mie, ej pense eq cho cangeroait rin. O bin vraimint mie grin cose.

Adon, chi i o eds économies à foaire, tu pux m'prinde, o n'put m'les bailler, ches quèks sous.

Chu unne innée, tu gaingnes alintour ed vint-chonc euros.

Mais, avuc tertous ches fonctionnaires qui n'ont qu'un galibié, cho dvroait kmincher à foaire miu d'un millon pèr in.

Boinne innée à ti.

1 commentaire:

  1. Ca me plait bien, moi j'en ai encore deux à charge, alors je prends, mais avec un, je préfère en rire d'avance.

    RépondreSupprimer