Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

dimanche 19 mars 2017

Tracher Diu

..., et l'comprinde.

Os sonmes diminche, don, ej pux vos causer un molet ed Diu. Un boin diu qui vut mie ed mau pour ches gins. Ene vos berlurez mie !

Mettons eq Diu existe. Coèr feut-i adon comprinde tout quoé qu'i vut qu'os foaisonche. Et pour ho, i feut miu d'unne vie. Qu'i m'sanne !

Mi, ej trache mie Diu, vu qu'ej pense qu'il existe.

Mais, os l'savez, ej trachoais min conmorade Zèf edpi quèks smangnes.

Moinss ed troés moés aprè qu'i euche dispèru, ej l'o rtruvoé. Au matin.

In vrai, ch'est li qu'i m'o laicié des messages. Et ech nom ed chin nouvieu blog, "Ch'ti jornal in picard", eq j'o mis din ch'coin in heut à man droéte ed min blog. Pour qu'os in profitèche.

Boin diminche à tertous.

Pour ches gins qui n'peu'te aller à l'messe, ej vos dis qu'innui, ech fiu ed Diu, lonmé ech Christ, o soé, et qu'unne fanme vo i bailler del'ieu.

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! A m'foait plaisi d'éte érvénu ! Contint d't érlire . Cha cominche pér inne coïncidence ej viens jusse ed pubier min nouvieu billet qué ch'pérle ed chés tchurés , pi lo j'voés qu'tizote tu romiones quéques paternotes ! Aléa Jacta Est !! Adé éz Zéf

    RépondreSupprimer