Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 20 mars 2017

Min ordinature m'o causé

Edpi eds innées, j'invoéyoais des messages à des gins, pèrmi eux, deus nièces, et à chake keup, pour ches deus nièces, ho m'disoait qu'i avoait un problinme.

Mais quoé ?

J'in savoais rin.

Sinmdi, ej rinvoée un message, et diminche, min ordinature m'dit (o m'écrit) :
- "Feudroait p'tête mette "adsl" et mie "adls" pour ches adresses ?"

Ho foaisoait miu ed chonc ins qu'ej trachoais, mie granmint, fuchons honnête, et mie unne gin m'avoait dit ho !

J'o corrigé ches deus berlures.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire