Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 13 mars 2017

Pèrti foaire un tour

- "J'étoais pèrti foaire un tour avuc alintour ed trinte conmarades, i o chint-vint-quat jours.

Mais is mèrchoai'te miu eq mi !

In vrai, is navidjoai'te miu eq mi. O bin, is ont arté, ont foait dmi-tour et sont rintrés à leu moaison. Chti qu'o pu définir chin tour in premier est arrivé edpi chincante jours.

Don, ej mé su rtruvoé tout seu chu ches mers, et ayant mie bin cartchulé combin ed jours eq j'alloais mette pour rintrer, j'avoais casi pu rin à minger edpi tchinze jours. Et pu rin à boère. Minme chi i avoait del'ieu ed ches mers !

Mi, ej dis eq quanq os pèrtons foaire un tour, feut l'définir.

Et j'o étè capabe ed rintrer. Tout seu, chin qu'os m'aidions.

Ej su granmint ureus. Achteure, à tabe !"

Mi, ej dis qu'echt'onme, qu'est arrivé sinmdi, put étou ête granmint fièr ed li. Feut savoèr étou eq ch'est un breton. Mi surprindant qu'il euche voulu définir chin tour.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire