Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

vendredi 24 mars 2017

Plaisi ed vive

Ej vos in o djò causé un keup, j'in su seur, eq j'ainme bin vir ches gins d'em famille.

Quanq ej dis ho, ej pinse à ems éfants, à mes frères, bèlés-soeurs et bieus-frères, m'mère et m'bèle-mère, ches onkes et tantes qui sont in vie, ches cousins, ches nveus, ches nièces et tout ches eutes qu'ej pux oblier ed citer mais eq j'ainme.

Min problinme, et chti d'em fanme, ch'est qu'os avons miu ed chonc-chint kilomètes à foaire pour les vir. Pi aprè pour rintrer. Ho, ch'est seur, j'l'os djò écrit.

Ch'est ch'deusienme keup qu'ej l'écris, mais chi ches gins ont mie invie d'em voère, feudroait miu l'dire avant qu'os faoisonche ech premier kilomète.

D'un eute côté, ej constate qu'avuc ches gins qu'os voéyons miu d'un jour, toudi ches minmes, os passons ed fins boins momints.

Vlò ! Ej vouloais eq vos sachèche eq pour mi, ch'est quoé qui m'baille ech plaisi ed vive.

Mais ej pux étou tout canger et truvoer d'eutes coses pour ête ureus.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire