Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

samedi 11 mars 2017

Je promnoais avuc m'taïonne

... ed quarante-uit ins, quanq ches cadoreux nos ont arté.

Pauve taïonne !

Ch'est seur qu'ale avoait bu puss qu'i n'feut. Mais quanq minme, os étoème à piés !

Boin ! Ch'est vrai qu'os mèrchoème chu unne voée pour s'arter in urginche, chu ches bords d'unne voée ò ches voétures et ches cars pu'te rouler fin rade.

Ch'est vrai étou eq j'o seulemint quat moés ! Et eq j'étoais din unne voéture pour papar.

Mais ale est régalante, m'taïonne, et vouloait m'foaire plaisi.

Pauve taïonne !





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire