Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

jeudi 23 juin 2016

Tu n'manisfestros mie

..., qu'o dit ech gouvernemint.

Mie, j'ainme mie qu'ho m'interdiche ed manifester.

Adon, ej vos manifester pour dire eq j'ainme mie qu'os nos interdisonche ed manifester.

Ho pourraoit aller fin lon.

Magine qu'ech gouvernemint, coèr un keup, interdiche chte manifestation lò.

Vu min caractère, ej vos manifester pour dire eq j'ainme mie qu'os nos interdisonche ed manifester pour dire qu'os n'ainmons mie qu'os nos interdisonche ed manifester.

Eq dit un jonne qu'est seuremint in vagances edpi quèks tans et qu'ouvre mie.

L'o p't'ête bin foait d'insister, vu qu'ech gouvernemint, qu'est boin pour nos surprinde, à canger d'avis.

Et dire qu'i o eds inglés dman qui vourroai'te bin dvenir frinchoés !

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! T'taleure j'ai démuché un léxique Picard du pérlache ed l'insanne ed chés heuts d'France ! N'y o éne saquoé qui m'o foait risoter ; té sais cmint qu'is dit't un âne din sartain tchuins : un minisse ....cha n's invinte poin !! PDDM ! adé ez zéf

    RépondreSupprimer