Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

lundi 20 juin 2016

Nétieu d'éreilles

- "Ièr, vu eq ch'étoait l'fète ed ches pères, ED o bu. Et granmint, qu'i sanne ! Vu quoé qu'il écrit innui."

Qu'os vos disez.

Ouais, j'os bu. Mais mie à ête seu conme un polonés.

Chi j'os lonmé echl article nétieu d'éreilles, ch'est mie unne berlure et eq j'os confondu avuc nétier ets éreilles.

Un nétieu d'éreilles est unne gin qui nétie ches éreilles d'eute gins. Et qu'arrive à vive in foaisant ho. Fin bin, vu qu'aprè, i propose à chin fiu ed foaire esn ouvrage lò.

Chi t'os janmoais vu ed nétieu d'éreilles à Moreu, Advile, Anmyin, Flichcourt o Fléchèle, pèr eximpe, ch'est qu'echl'ouvrage n'existe mie in Frinche. Qu'i m'sanne ! Mais in Inde.

Unne cacouille ed mi : magine unne réclame !  "Pour dis éreilles nétiées (vos, chonc keups, o vos, vot fanme et vos troés éfants), ej vos nétie vot nez et os l'poéyerez mie." Fin boinne idée, nan ?!

Ej su granmint ureus ed vos avoèr apprins quèke cose innui, et p't'ête d'avoèr baillé eds idées à des gins à joke.

Bec à tertous.

1 commentaire:

  1. Ha vo ti ED ! Fin bouéne idée , mi j'va l'fouére pi in ramindo jé rvindrai chol cire amon ch'musé GREVIN !!! PDMM ! Adé ez zéf

    RépondreSupprimer