Os sonmes libe ed nos esprimer.

Sét janvié deus-mile-tchinze.
Din min poaiyis, os sonmes libes d'écrire, ed dessiner, ed pinser et d'causer ed quoé qu'os voulons, quanq os voulons. Os sonmes libe ed nos esprimer.
Ej préfère moérir dbout qué d'vive à gron.

Vint-uit septimbe deus-mile-dis-uit.
Ej minge del vianne et soutiens ches bouchers et ches abattoèrs.

mardi 7 juin 2016

Tertout n'sait mie rire

Verdi au vèpe, ej tchitte emn interprinse pour rintrer amon mi et ej vos don prinde un train.

Quanq j'arrive ach train, ej voés ech contrôleu chu ch'quai, avuc ch'valise pour ouvrer. Pi i monte din ch'train.

J'arrive ach train et monte étou. Echt'onme est in route à foaire esn'annonce din un micro :

- "Mes gins, not train pour Etapes-chu-ches-mers vo pèrtir. I s'artero à Flichecourt, Advile, Noyelles, Ring-dech-Flier et Etapes-chu-ches-mers. Merchi ed mie laicier vos valises chin nom et chin surveillieinche."

Mi j'attinds qu'il o défini ed causer pi i dis :

- "Chu ch'quai, i o unne valise abindonnée."

I m'o rbéïé, rbéïé l'valise et n'os mie ri. Ch'étoait à li. Quanq il étoait monté din ch'train pour causer din ch'micro, il avoait mie prins s'valise. Et mi ej l'avoais vu. J'avoais invie ed foaire des cacouilles.

Os voéyez, mes lecteus, eq tertout n'sait mie rire. Malureusemint.

Ech train est pèrti sis minutes aprè. Conme prévu.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire